Контактні телефони: Україна +380 44 4922509

Інструкція роботи із сайтом технічної підтримки

Інструкція роботи із сайтом технічної підтримки
1. Для створення заявок на «Створення нових користувачів», «Видалення користувачів», «Замовлення доступів до додатків» та інших питань, необхідно зайти на сайт технічної підтримки http://support.renault.ua/.
2. Заповнити контактну інформацію: вибрати зі списку необхідні країну та дилерський центр.

3. Заповнити інформацію у графі «Контактна особа» (дані відповідального дилерського центру за внесення змін до DMD). 
Дані (ПІБ та ел. пошта) повинні збігатися з даними щодо відповідальної особи, які надав регіональний менеджер. На цю пошту надходитимуть повідомлення за заявкою, її номер. Заявки, створені не від відповідальної особи, будуть відхилені.

4. Вибрати тип запиту (нижче вказані стандартні запити і для чого їх необхідно використовувати).

Створення нових користувачів
1. Вибрати тип запиту «Створення нових користувачів» та «Створення нового користувача Renault.Net». Далі перейти за посиланням «Рішення не підходять, створити заявку».

2. Заповнити інформацію про співробітника, якого необхідно додати до системи DMD (ПІБ - українською мовою; актуальна (!) адреса електронної пошти – на нього співробітник буде надалі отримувати запрошення на навчання), а також відзначити ті додатки, які будуть необхідні йому для виконання своїх функціональних обов'язків (див. таблицю «Доступи DMD»).

3. Вибрати «Надіслати заявку».
4. На e-mail відповідального за DMD прийде підтвердження створення заявки та її номер.
(!) Якщо ви не отримали номер заявки, то заявка не була створена і її потрібно створити ще раз. 5. Протягом 2-5 робочих днів на той же e-mail надійдуть дані на нового користувача (логін та пароль), які необхідно використовувати для запису сертифіката на токен за допомогою програми Open Trust, а також будуть відкриті доступи до додатків (для деяких програм термін надання доступу – більше 5 днів).

Видалення користувача
1. Вибрати в типі запиту «Видалення користувачів», «Видалення користувача Renault.Net» та «Співробітник дилера Renault.Net». Далі перейти за посиланням «Рішення не підходять, створити заявку».

2. В описі проблеми необхідно вказати прізвище, ім'я та IPN користувача, якого необхідно видалити з DMD.
До заявки необхідно додати документ, що підтверджує, що співробітник більше не працює у вашому дилерському центрі (наказ на звільнення/переведення).

Якщо ви виявили, що у розвантаженні присутній задубльований співробітник, напишіть нам про це в описі проблеми, і ми розглянемо заявку без документів, що підтверджують.

(!) Якщо співробітник перейшов на іншу посаду в тому самому дилерському центрі, цей тип заявки не підходить; при зміні посади необхідно використовувати тип заявки «Зміна функції для існуючого користувача».

3. Вибрати «Надіслати заявку».
4. На e-mail відповідального за DMD прийде підтвердження створення заявки та її номер.
(!) Якщо ви не отримали номер заявки, значить, заявка не була створена і її потрібно створити ще раз.


5. Після видалення користувача із системи DMD прийде повідомлення на той самий e-mail про видалення користувача.

Замовлення доступу до програм
1. Якщо користувач вже існує в системі DMD, але у нього працюють не всі додатки, які покладені за його поточними функціями згідно таблиці «Доступи DMD», необхідно створити заявку «Замовлення доступів до додатків».
2. У типі запиту вибрати «Замовлення доступу до додатків» та «Замовлення доступів до додатків Renault. Net». Далі перейти за посиланням «Рішення не підходять, створити заявку».
3. Заповнити інформацію українською мовою про співробітника, якому необхідно надати доступи, а також відзначити додатки, які необхідно додати.

4. На e-mail відповідального за DMD прийде підтвердження створення заявки та її номер.
(!) Якщо ви не отримали номер заявки, то заявка не була створена і її потрібно створити ще раз.
5. Протягом 2-5 робочих днів будуть відкриті доступи до запитуваних програм (для деяких додатків термін надання доступу – більше 5 днів).

Зміна функцій для існуючого користувача
1. Для зміни/додавання нової функції співробітника в системі DMD необхідно створити заявку «Зміна функцій для існуючого користувача».

2. У типі запиту вибрати «Зміна функцій для існуючого користувача». Далі перейти за посиланням «Рішення не підходять, створити заявку».
3. Заповнити графу «Опис проблеми».
В описі необхідно вказати ПІБ та IPN користувача, коди та назви функцій, які є у нього зараз, а також коди та назви функцій, на які необхідно змінити поточні функції, використовуючи таблицю «Функції рус-англ».

4. На e-mail відповідального за DMD прийде підтвердження створення заявки та її номер.
(!) Якщо ви не отримали номер заявки, то заявка не була створена і її потрібно створити ще раз.
5. Протягом 2-5 робочих днів будуть внесені всі необхідні зміни до системи.

Запит на розвантаження DMD
Вивантаження із системи DMD надсилається вашим регіональним менеджерам у 20-х числах кожного місяця. При цьому, якщо вам необхідно отримати більш актуальне вивантаження, ви можете створити відповідну заявку.
1. Для отримання актуального вивантаження із системи DMD необхідно створити заявку «Запит вивантаження DMD».

2. У типі запиту вибрати «Запит вивантаження DMD». Далі перейти за посиланням «Рішення не підходять, створити заявку».
3. Заповнити графу «Опис проблеми», вказавши, що необхідне вивантаження.


4. На e-mail відповідального за DMD прийде підтвердження створення заявки та її номер.
(!) Якщо ви не отримали номер заявки, то заявка не була створена і її потрібно створити ще раз.
5. Протягом 2-5 робочих днів на e-mail відповідального буде направлено актуальне вивантаження.

Інші питання
1. Для зміни прізвища, імені, адреси електронної пошти та іншої інформації про співробітника, необхідно створити заявку «Інші питання».
2. У типі запиту вибрати «Інші питання» та «Співробітник дилера Renault». Далі перейти за посиланням «Рішення не підходять, створити заявку».

3. Заповнити графу «Опис проблеми».

4. На e-mail відповідального за DMD прийде підтвердження створення заявки та її номер.
(!) Якщо ви не отримали номер заявки, то заявка не була створена і її потрібно створити ще раз.
5. Протягом 2-5 робочих днів буде внесено всі необхідні зміни до системи.








 

Повернутися до Довідкової документації  |   Повернутись на головну сторінку