Часто задавані питання
1. Необхідні умови для організації роботи з програмами RNFI
Для організації роботи користувача з додатками Renault Net Full Internet (RNFI) необхідні:
• Доступ до Інтернету;
• Операційна система Windows XP та Windows 7
• Інтернет-браузер Microsoft Internet Explorer версії 7.0*, Mozilla Firefox.
• Спеціальний USB-носій (eToken)**, із записаним на ньому сертифікатом користувача. Запис сертифіката проводиться за допомогою IDX-SCM***.
• Встановлено драйвер для коректної роботи з eToken. Драйвера встановлюються разом із програмою Open Trust.
* Використання інших інтернет-браузерів можливе, але не гарантує правильну працездатність додатків системи RNFI.
** eToken не повинен піддаватися механічному або електромагнітному впливу.
*** Дистрибутив програми Open Trust та посібник користувача ви можете завантажити з ftp-сервера 89.108.116.207.
2. Доступ до персональної сторінки користувача RNFI
Якщо всі вимоги 1-го пункту виконані, користувач може за допомогою інтернет-браузера зайти на свою персональну сторінку RNFI за адресою https://dcs.renault.com. Необхідно, щоб під час робочої сесії персональний eToken користувача був у usb-порті комп'ютера. Світлодіод, що горить, в корпусі eToken сигналізує про готовність пристрою до експлуатації.
Після того, як користувач перейшов на посилання, браузер пропонує вибрати сертифікат користувача та ввести пароль*.
Далі користувач потрапляє на свою персональну сторінку RNFI, в колонці зліва відображаються посилання на доступні для цього користувача програми RNFI. Для організації нових доступів звертайтесь за телефоном технічної підтримки.
* Пароль сертифіката користувача RNFI задається в момент створення сертифіката за допомогою програми IDX-SCM. Уважно ставтеся до зберігання та передачі пароля третім особам.
Можливі проблеми:
eToken блокується, якщо користувач тричі поспіль помилився під час введення пароля.
Для розблокування eToken необхідно створити заявку з типом запиту "Розблокування доступу
3. Робота з програмою RNFI: SEDRE
При першому вході до програми необхідно ввести такі дані:
Поле Logonid = IPN користувача;
Поле Password = Login = ipn користувача;
Поле Code transaction (Transaction code) залишити порожнім;
Поле New password = пароль для доступу до SEDRE, його користувач вигадує самостійно. Довжина пароля =6. Пароль може складатися з букв латинського алфавіту та цифр;
Поле New password for validation = New password;
Приклад правильно заповненого реєстраційного вікна SEDRE:
При наступних підключеннях до програми, користувач повинен вводити такі дані:
Поле Login = IPN користувача;
Поле Password = пароль користувача, придуманий ним під час першого підключення.
Можливі проблеми:
Опис проблеми: при натисканні на кнопку SEDRE виводиться таке повідомлення:
Джерело проблеми: proxy-server / firewall / програма-антивірус / налаштування будь-яких інших програм безпеки блокують пересилання пакетів через порт 2081, який використовує java-додаток SEDRE для зв'язку з сервером.
Вирішення проблеми: зміна налаштувань безпеки proxy-server / firewall / програми-антивіруса тощо.
Опис проблеми: при натисканні на кнопку SEDRE java-додаток SEDRE не запускається, і, можливо, видається повідомлення про заборону доступу (permission denied).< br />
Джерело проблеми: відсутність прав доступу (наявність посилання на програму не гарантує повноцінний доступ до цієї програми).
Вирішення проблеми:звернутися до служби технічної підтримки.
Опис проблеми: java-додаток SEDRE не приймає логін/пароль.
Джерело проблеми: java-додаток SEDRE блокується, якщо користувач тричі поспіль помилився під час введення пароля.
4. Розблокування eToken
Для розблокування eToken потрібна заявка на порталі технічної підтримки: support.renault.ua.
На адресу відправника листа буде висланий унікальний одноразовий код розблокування eToken, який необхідно ввести в полі вікна розблокування, що відкрилося за посиланням unlock card (програма OpenTrust).
5. Створення нового користувача RNFI
Для створення нового користувача RNFI необхідні:
• Порожній (новий) eToken *;
• PIN та Password**;
• Встановлена програма OpenTrust;
• Доступ до інтернету.
* Щоб очистити eToken (наприклад, якщо співробітник звільнився), необхідно створити заявку на порталі support.renault.ua. Заявка має бути з типом запиту "Видалення користувачів"
6. Функції BIR для роботи в Distri.Net
Код Функції в BIR | Назва функції в Distri.net | Рівень доступу в Distri.Net |
---|---|---|
C1 | Комерційний секретар | Повний доступ |
F1 | Комерційний секретар | Повний доступ |
F4 | Комерційний секретар | Повний доступ |
F3 |
Менеджер відділу продаж | Без права запуску у виробництво |
F5 | Менеджер відділу продаж | Без права запуску у виробництво |
FI | Менеджер відділу продаж | Без права запуску у виробництво |
F8 |
Менеджер відділу продаж | Без права запуску у виробництво |
F6 | Продавець | Реєстрація заявок та продажів |
FA | Продавець | Реєстрація заявок та продажів |
FC |
Продавець | Реєстрація заявок та продажів |
I3 | Продавець | Реєстрація заявок та продажів |
I1 | Продавець | Реєстрація заявок та продажів |
7. MRH функції
Код функції BIR | Назва функції UK | Назва функції EN |
---|---|---|
A1 | Голова правління та генеральний директор групи | Chairman and Managing Director of Group |
A2 | Асистент генерального директора | Personnal assistant to Managing Director |
E1 | Бухгалтерський та адміністративний керівник | Accounting and Administration Manager |
F1 | Директор з продажу нових автомобілів | NV Sales Manager |
J1 | Менеджер з післяпродажного обслуговування | After Sales Manager |
R1 | Менеджер цеху | Workshop Manager |
8. Примітки
Спілкування з користувачем, що не знається на технічних аспектах налаштування додатків, не має сенсу. Відповіді на листи надсилатимуться лише на поштову адресу відправника.
Переконливо просимо вас не дублювати заявки.
Телефонувати на вказаний телефон потрібно лише в тому випадку, коли з написаного вище не зрозумілий алгоритм вирішення проблеми.
9. Контакти
Номер телефону в Києві: +380 44 4922509
Номер телефону в Москві: +7 495 7754006
Створити заявку можна за адресою support.renault.ua