Контактні телефони: Україна +380 44 4922509

Часто задавані питання

 

1. Необхідні умови для організації роботи з програмами RNFI

Для організації роботи користувача з додатками Renault Net Full Internet (RNFI) необхідні:
• Доступ до Інтернету;

• Операційна система Windows XP та Windows 7

• Інтернет-браузер Microsoft Internet Explorer версії 7.0*, Mozilla Firefox.
• Спеціальний USB-носій (eToken)**, із записаним на ньому сертифікатом користувача. Запис сертифіката проводиться за допомогою IDX-SCM***.
• Встановлено драйвер для коректної роботи з eToken. Драйвера встановлюються разом із програмою Open Trust.
* Використання інших інтернет-браузерів можливе, але не гарантує правильну працездатність додатків системи RNFI.
** eToken не повинен піддаватися механічному або електромагнітному впливу.
*** Дистрибутив програми Open Trust та посібник користувача ви можете завантажити з ftp-сервера 89.108.116.207.

2. Доступ до персональної сторінки користувача RNFI

Якщо всі вимоги 1-го пункту виконані, користувач може за допомогою інтернет-браузера зайти на свою персональну сторінку RNFI за адресою https://dcs.renault.com. Необхідно, щоб під час робочої сесії персональний eToken користувача був у usb-порті комп'ютера. Світлодіод, що горить, в корпусі eToken сигналізує про готовність пристрою до експлуатації.
Після того, як користувач перейшов на посилання, браузер пропонує вибрати сертифікат користувача та ввести пароль*.
Далі користувач потрапляє на свою персональну сторінку RNFI, в колонці зліва відображаються посилання на доступні для цього користувача програми RNFI. Для організації нових доступів звертайтесь за телефоном технічної підтримки.
* Пароль сертифіката користувача RNFI задається в момент створення сертифіката за допомогою програми IDX-SCM. Уважно ставтеся до зберігання та передачі пароля третім особам.


Можливі проблеми:
eToken блокується, якщо користувач тричі поспіль помилився під час введення пароля.
Для розблокування eToken необхідно створити заявку з типом запиту "Розблокування доступу


3. Робота з програмою RNFI: SEDRE

При першому вході до програми необхідно ввести такі дані:
Поле Logonid = IPN користувача;
Поле Password = Login = ipn користувача;
Поле Code transaction (Transaction code) залишити порожнім;
Поле New password = пароль для доступу до SEDRE, його користувач вигадує самостійно. Довжина пароля =6. Пароль може складатися з букв латинського алфавіту та цифр;
Поле New password for validation = New password;
Приклад правильно заповненого реєстраційного вікна SEDRE:

 


При наступних підключеннях до програми, користувач повинен вводити такі дані:
Поле Login = IPN користувача;
Поле Password = пароль користувача, придуманий ним під час першого підключення.

 


Можливі проблеми:
Опис проблеми: при натисканні на кнопку SEDRE виводиться таке повідомлення:

Джерело проблеми: proxy-server / firewall / програма-антивірус / налаштування будь-яких інших програм безпеки блокують пересилання пакетів через порт 2081, який використовує java-додаток SEDRE для зв'язку з сервером.


Вирішення проблеми: зміна налаштувань безпеки proxy-server / firewall / програми-антивіруса тощо.


Опис проблеми: при натисканні на кнопку SEDRE java-додаток SEDRE не запускається, і, можливо, видається повідомлення про заборону доступу (permission denied).< br />

Джерело проблеми: відсутність прав доступу (наявність посилання на програму не гарантує повноцінний доступ до цієї програми).

Вирішення проблеми:звернутися до служби технічної підтримки.

Опис проблеми: java-додаток SEDRE не приймає логін/пароль.


Джерело проблеми: java-додаток SEDRE блокується, якщо користувач тричі поспіль помилився під час введення пароля.

 

4. Розблокування eToken

Для розблокування eToken потрібна заявка на порталі технічної підтримки: support.renault.ua.
На адресу відправника листа буде висланий унікальний одноразовий код розблокування eToken, який необхідно ввести в полі вікна розблокування, що відкрилося за посиланням unlock card (програма OpenTrust).

 

5. Створення нового користувача RNFI

Для створення нового користувача RNFI необхідні:
• Порожній (новий) eToken *;
• PIN та Password**;
• Встановлена програма OpenTrust;
• Доступ до інтернету.

* Щоб очистити eToken (наприклад, якщо співробітник звільнився), необхідно створити заявку на порталі support.renault.ua. Заявка має бути з типом запиту "Видалення користувачів"

 

6. Функції BIR для роботи в Distri.Net

Код Функції в BIR Назва функції в Distri.net Рівень доступу в Distri.Net
C1 Комерційний секретар Повний доступ
F1 Комерційний секретар Повний доступ
F4 Комерційний секретар Повний доступ
F3
Менеджер відділу продаж Без права запуску у виробництво
F5 Менеджер відділу продаж Без права запуску у виробництво
FI Менеджер відділу продаж Без права запуску у виробництво
F8
Менеджер відділу продаж Без права запуску у виробництво
F6 Продавець Реєстрація заявок та продажів
FA Продавець Реєстрація заявок та продажів
FC
Продавець Реєстрація заявок та продажів
I3 Продавець Реєстрація заявок та продажів
I1 Продавець Реєстрація заявок та продажів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. MRH функції

Код функції BIR Назва функції UK Назва функції EN
A1 Голова правління та генеральний директор групи Chairman and Managing Director of Group
A2 Асистент генерального директора Personnal assistant to Managing Director
E1 Бухгалтерський та адміністративний керівник Accounting and Administration Manager
F1 Директор з продажу нових автомобілів NV Sales Manager
J1 Менеджер з післяпродажного обслуговування After Sales Manager
R1 Менеджер цеху Workshop Manager

 

8. Примітки

Спілкування з користувачем, що не знається на технічних аспектах налаштування додатків, не має сенсу. Відповіді на листи надсилатимуться лише на поштову адресу відправника.
Переконливо просимо вас не дублювати заявки.
Телефонувати на вказаний телефон потрібно лише в тому випадку, коли з написаного вище не зрозумілий алгоритм вирішення проблеми.

9. Контакти

 

Номер телефону в Києві: +380 44 4922509
Номер телефону в Москві: +7 495 7754006

Створити заявку можна за адресою support.renault.ua

Повернутися до Довідкової документації  |   Повернутись на головну сторінку